REGUŁY LOKALNE OBOWIĄZUJĄCE NA POLU GRADI GOLF
- Aut –wyznaczony płotem ( betonowym, drewanianym i z siatki ) oraz białymi palikami lub liniami
- Aut wewnętrzny – białe linie i paliki: dołek 1 ( wzdłuż lewej strony dołka, dotyczy tylko gry na dołku 1), dołek 4 ( za greenem), dołek 6 (wzdłuż prawej i lewej strony fairwaya), dołek 7 ( po lewej stronie – nasadzenia winorośli),
- Hazard wodny ( również boczny hazard wodny ) –Reg 26 Przeszkoda wodna oznaczona żółtymi palikami lub liniami, boczna przeszkoda wodna –oznaczona czerwonymi palikami lub liniami
- Teren w naprawie (25-1) -oznaczony niebieskimi palikami lub niebieskimi liniami, cały obszar mini golfa –dołek 18
- Teren w naprawie – GRA ZABRONIONA – klomby z roślinami ozdobnymi, tereny wyłożone korą (25-1)
- Utrudnienia nieruchome (24-2): wszelkie drogi z utwardzoną nawierzchnią, części systemu nawadniającego i drenażowego, kosze na śmieci, ławki , siatki, murki, schodki w bunkrach, drzewa z plastykowymi osłonami lub podparte palikami, młode drzewka i nasadzenia ozdobne nie wyższe niż na dwa kije, kamienie z roślinami w bunkrze –dołek 6, siatka wyłapująca piłki za greenem dołka numer 9
- STREFA DROPU „DZ”:
- Dołek 7 – DZ na górce – jeśli kamienno-betonowa ścieżka zakłóca położenie piłki, ustawienie i obszar zamachu do uderzenia, gracz, bez kary, może skorzystać z uwolnienia wg Reg 24-2 Sztuczne utrudnienie nieruchome lub z dodatkowej opcji dropowania w DZ,
- Dołek 18 – jeśli jest wiadome a w zasadzie pewne, że piłka gracza znajduje się w przeszkodzie wodnej, gracz może z karą jednego uderzenia, skorzystać z uwolnienia wg Reg 26-1 lub z dodatkowej opcji dropowania w DZ,
- Kamienie w bunkrach są sztucznymi utrudnieniami ruchomymi (24-1).
- Gracz może używać urządzeń ale tylko w celu pomiaru odległości